2012 Favorites!

Förra året gjorde jag ett inlägg med årets favoritlåtar, och för någon vecka sedan var det någon som frågade om jag kunde göra en liknande lista, fast med fler kategorier typ... Så det ska jag göra! :) 

Parfym


Under året har Victoria's Secret - Bombshell varit min favorit, har definitivt missbrukat den här!
Men under mellandagsrean köpte jag en parfym från Juicy Couture som jag verkligen älskar, så den fick smyga in på ett hörn där :)

Serietidning


Knasen har alltid varit en av mina favoriter, haha... Får mig att minnas fina saker om min morfar :)

Halsduk


Här kände jag att det var ganska omöjligt att välja en favorit - favorithalsdukar ändras ju efter årstiden ju! Men en tunnare favorit som går att använda året om är min gråa, leopardmönstrade halsduk från J.C. Penney, men min favorit för vintern är min mörklila, mjuka, varma, stickade infinityhalsduk från Gina Tricot.

Spel


Det här var också en ganska svår kategori - jag spelar ganska mycket i perioder, fast jag brukar tröttna på ett spel ganska snabbt... Men Skyrim har ändå hängt kvar hela året och har spelats då och då i alla fall :)

Låt(ar)

Älskar musik, åhh, men lyckades till slut bestämma mig för 

R.I.P - 3OH!3

och

Youth Gone Wild - Hellsongs (Skid Row Cover)

Hårprodukt



Bok



Divergent - Veronica Roth
Hade supermegasvårt att komma fram till den här. Speciellt eftersom jag har läst 82 böcker det här året (vad jag kunde komma ihåg när jag försökte räkna haha, det kan vara några fler som jag har glömt). Men Divergent var super!

Dryck

Iste på sommaren och chai latte på vintern. Muuuuums ♥


Känner att det svåraste med det här var att komma på kategorier haha... 
Jag ursäktar de dåliga mobilbilderna, förresten... Ville inte väcka min familj genom att gräva runt efter min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0