2011 Top Ten Musik

Tänkte kanske ta och komma tillbaka lite grann - kanske särskilt regelbundet, menmen.

Men jag pallar inte skriva något aslångt inlägg om mina känslor, så jag fixar en liten Top Ten från året - musik, of course ^^

1. California Dorks - Skyway Flyer (Katy Perry Parody)



2. Train to Nowhere - Oliver Boyd and the Remembralls



3. B-e-a-utiful - Megan Nicole



4. Peace Sign - LIGHTS



5. Freak the Freak Out - Victorious Cast feat. Victoria Justice



6. Grenade - Ariana Grande (Bruno Mars Cover)



7. 1,000 Ships - Rachel Platten



8. Sexin' On the Dancefloor - Cash Cash feat. Jeffery Star



9. Song 2 - Blur



10. Loser Like Me - Glee Cast




Inte för att någon kommer orka lyssna på låtarna, men ändå :>

Och yes - jag är potterhead, gleek, youtubemusiknörd och barnprogramstittare. Proud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0