Day ten: one confession.

Jahapp, jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna bekänna nuva.
Jag är inte direkt en privat person, haha. Men... Jag tänkte att jag kunde räkna upp de confessions som har kommit med i de här "10-dagar"-texterna ändå, så blir det som en confession att jag har... confessiat såhär mycket, öh...

Jag har inte varit lycklig på länge.
Ibland tror jag att ätstörningarna är påväg tillbaka.
Jag har aldrig varit kär.
Jag är lite ytlig ibland, haha
Jag blir glad av att lyssna på Avril Lavigne

Och så en liten ointressant random confession;

Jag var bäst på vårat engelska grammatikprov ;D

And that puts an end to this journey, haha. Får se om jag hittar någon annan mysig lista i framtiden - den här med tio dagar var rätt nice eftersom jag brukar tröttna om jag ska göra i 30 dagar :$ Haha.

Tarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0