Day one: ten things you want to do before you die.

Wieho, eller något. Let's get started.

1. Åka till USA.
Fast det blir ju av om mindre än en månad i och för sig, haha. Men ändå. Då får man väl stryka den punkten från listan då då (då då. då då. dådådådådådå)

2. One... sentence?: The Wizarding World of Harry Potter.
Ahaha, det är lite insane hur mycket Harry Potter påverkar mitt liv. Och det säger ju ganska mycket om mig att Bellatrix Lestrange är min favoritkaraktär, hmm...

3. Bli kär.
Och då menar jag inte den där dumma mini-förälskelse-det-pirrar-i-magen-grejen som man har varit med om flera gånger. Jag menar the real deal.

4. Åka utomlands med bästa vännen under en längre tid.
Det är fint. Roadtrip eller tågluffa kanske?

5. Klara mig genom Kunskapsskolan.
Det säger ganska mycket om min skola om det är ett av mina mål i livet att klara mig genom skoltiden, haha.

6. Åka till Storbritannien.
Haha, yes. Storbritannien, också. Inte England eller Skottland eller något, utan Storbritannien. Helst vill jag ta mig till Irland också :>

7. Åka Fritt Fall.
Alltså haha, jag har höjskräck som in i helvete. Men jag vill göra't. Någon gång. I framtiden. Låååångt in i framtiden. Lol.

8. Skriva färdigt en bok.
Alltså, jag har ju skrivit färdigt "berättelser" redan, som är ganska långa. Men jag skulle inte direkt vilja kalla dem böcker. Så ett mål i livet är alltså att skriva en hel bok. Kanske dags att skriva färdigt Like waiting for a train..?

9. Bli smal igen.
Alltså, haha. Jag klarar inte ens av att skriva en lista utan att känna mig anorektisk igen. Helveterå.

10. ...bli lycklig.
Alltså... Verkligen lycklig. Jag har inte varit det på så länge, haha. Visst, jag kan vara på bra humör, eller allmänt glad. Men jag har inte varit äkta lycklig på länge. Jag vill bli lycklig någon (några? :D) gånger i livet innan jag dör.

And that puts a punkt på that!
Godnatt äckelapor. Jag behöver sova så att jag inte svimmar i skolan imorgon, tihi.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vill gärna ha invites till tubeify om du har kvar.

2011-05-18 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0