Birthday...

Så... Jag fyllde år i lördags. Nu är jag en tjej på 18 år då. Myndig. Osvosv. Knäppt. 

I alla fall. I fredags åkte jag och mamma till Linköping. Vi inhandlade godis på Cloettafabriken (I think that's what it's called...), åt på Pizza Hut och gick i butiker (köpte nya jeans, sandaler och bh:ar haha).



Sen fick jag mina presenter och sov hos Nico. På lördagen åkte jag, mamma och Nico till Tom Tits i Södertälje haha. Det var kul, har inte varit där på flera år nu (även om Nico var där för några månder sen). Sen åkte vi hem igen, åt kinamat, och sen sov jag hos Nico igen. Intressant.se härva.

Och igår körde jag och mamma mys framför tv:n med varm choklad och Bones. Fin helg har det varit i alla fall.

Men nu ska jag dra till skolan snart, byeeeeee bitches ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0