Galet tråkigt...

Det är en bra beskrivning av mitt liv... "Galet tråkigt", alltså.

Det händer inte särskilt mycket alls, känns det som. Allt bara rullar på med prov och inlämningar och trötta dagar och en ovilja att göra någonting överhuvudtaget. 
Anyway... Blogguppdaterandet blir lite segt eftersom det inte finns särskilt mycket att blogga om, haha, men jag har letat fram en sådan där 30 dagar-lista som jag kan använda mig av framöver :) 

Har som sagt inte gjort så mycket senaste tiden... Men igår bakade jag bullar och träffade världens finaste pojkvän. Chillpill :)



Har också världens fetaste blåmärke på min vad som gör ont hela tiden (fast det tänker jag inte visa bild på, haha), som jag inte har någon aning om var det kommer ifrån xd Jag är sämst på att märka när jag skadar mig - det är en del av min klumpiga vardag liksom ;)


Anyway, jag ska trilla i säng... Har matteprov imorgon, så jag behöver min vila xd

Pussis knasisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0