Dag 06 - Tio sanningar om mig.

1. Jag kommenterar saker hela tiden när jag tittar på film/tv med någon. Allting. Verkligen.
2. Jag tycker om att shoppa när jag mår dåligt. Fast kramar funkar också :)
3. Jag tycker om att dricka kalla drycker ur muggar och varma drycker ur glas. Skumt.
4. Jag är en ganska ytlig person, haha… I alla fall när det gäller mig själv :)
5. Jag blir tårögd superlätt av sorgliga/glada moments i filmer/tv-serier/böcker/whatever.
6. Min mamma är förmodligen min bästa vän.
7. Jag har inte klippt mig på ett år. Seriously.
8. Jag drömmer om att vara rik och berömd en dag. Bara för att kunna tänka ”Suckerzzzzz..!” om alla skitmänniskor som tryckt ned mig i mina dagar.
9. Mitt rum är superstökigt för det mesta, men jag får nästan panikångest när någon städar det, eftersom min kaosordning rubbas och jag vet inte var någonting är.
10. Jag har, för det mesta, typ två/tre böcker på mitt nattduksbord som jag läser samtidigt. Ifall någon undrade, liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0