Wednesday, going on Thursday.

Så min 30 dagar-lista tog slut. Taskigt läge. 
Nu får ni stå ut med mina sporadiska uppdateringar igen :)

Anyways... Halva sportlovet har passerat, hur gick det till
Jag måste sovit när det hände. 

Min mamma var superfin idag och köpte choklad, cookies, Ben & Jerry's och äpplen till mig eftersom jag inte mådde bra. Aj lav maj mummi ♥
Och sen tittade vi på Sveriges Mästerkock och Grey's Anatomy och pratade en stund om allt mellan himmel och jord. Det är fint med mamma-dotter-relationer.

Sov över hos världens finaste kille i natt, så efter att ha promenerat hem drog jag på mig slapparkläder, plåstrade om mina stackars skavsåriga fötter och tittade på Sex and the City resten av eftermiddagen. 
Så gör man i Felicias värld, liksom :)


JAJA. Jag ska typ... Spela. Eller något. Sova kanske. Vi får se.
Pussis, pussgurkorna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0