Tjabba!

Tja peeps!

Nu har jag inte skrivit något "normalt" inlägg på typ två veckor, så tyckte det var dags att uppdatera er haha.
Let's see... Hände inget speciellt förra veckan, mådde inte så bra då. 
Denna veckan har jag ätit McDonald's med Malin två gånger, 
plockat upp mina nya glasögon,
köpt nya (opraktiska) skor,
vart på rättegång i Tingsrätten,
haft ont i ögat, 
och träffat min kille ett par gånger (och spelat Mass Effect (även om det slutade med att han spelade och jag tittade typ... Men det är ju grymt mys det också ♥)... Och kramats. Me like-y.)

Ganska najs tycker jag.



Peace out! ♥

Kommentarer
Postat av: Bassebooi!

Oh, söt tjej! Glasögonen passar dig super! <3

Svar: Hihi, tack knäppis <3
Felicia

2013-02-03 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0