Hej igen!

Tjabba... Det var ett tag sedan nu, huh? 

Tog en liten paus nu över sommaren... Det bara blev så helt enkelt. Hade ingenting speciellt att skriva om, och kände att jag behövde ta en paus från allt egentligen.

I alla fall... Har inte haft något speciellt för mig i sommar egentligen. Åkte till Ullared någon dag. Smultronstället någon dag. Norrköping centrum någon dag. Mina föräldrar åkte bort förra veckan, så då var min pojkvän här och höll mig sällskap -- vi spelade Terraria och kollade på Supernatural typ. Och bakade morotskaka. Jag har bakat morotskaka tre gånger på två veckor, typ lol. 

Anyway. Har inte gjort så mycket. Sovit mest. Det var skönt. Tiptop. SUPER.

Snart börjar skolan igen. Skit. Bajs. Osv.

Jaja. Ses väl snart antar jag. Puss ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0