Just because I'm a mess doesn't mean this has to end

Känner mig grymt otaggad att blogga. Känner mig grymt otaggad att göra någonting, faktiskt. Har bara velat krypa ned i min mysiga säng hela veckan och gömma mig under täcket.
   ...det gör jag ibland också. Mys.

Nejmen det är inte bara blogga som känns motigt. Har knappt haft någon lust att ens slå på datorn senaste dagarna!

På måndag ska vi ta skolfoto. Och med det menar jag att vi ska ta skolfoton. Alltså fotografera de andra eleverna. Ugh, visste att jag inte borde valt fotografisk bild!
   Och på tisdag ska vi vandra. Och tälta. Ugh.





Beställde nyss nya böcker också, glad tjej :>
 ...även om alla böcker i min förra bokbeställning inte ens har anlänt än... Busig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0