Babbel, somvanligt

Känner att jag varit produktiv idag. Inte så mycket i skolan kanske, eftersom vi bara har två lektioner på tisdagar (matte och engelska... lol), men nu har jag ägnat kvällen åt att rensa i min "whateverletsjuststuffrandomthingsinhere"-garderob (har fyra garderober - två med kläder jag använder ofta, en med kläder jag sällan använder men inte vill slänga bort (fula men bekväma mjukisbyxor och tröjor, och finare klänningar och sånt skit) och en med all skit jag inte vill ha liggandes på golvet, hihi) och städat av onödiga saker från mitt skrivbord (stoppat in alla spel i bokhyllan/garderoben, lagt bort smycken och sminkgrejor och sådant.
   Nu ligger sminket i prydliga burkar och necessärer (stvafel?), redo att användas när det behövs.

   ...ahaha, ingen bryr sig ♥

Undrar var mina leggings är by the way...


...mycket relevant innehåll i det här inlägget. Puss, jag vet att ni älskar mig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0