Babababababababababa

Nu börjar skolarbetet på riktigt då.

Dagen började 11:15 och fortsatte till 16:35. Fast schemat kommer ändras så att jag kommer börja 8:30 på måndagar i fortsättningen. Buh, måndagar kommer bli jobbiga. Men fotografisk bild var intressant i alla fall, och juridik också, haha.
   Imorgon har jag sovmorgon till 11:30, chillpill! Den sovmorgonen kommer jag i alla fall få behålla, och de tidiga fredagarna också. Annars är det ganska normalt schema.
   Nejmen jag tycker om min skola, även om jag inte är överförtjust i min klass. I'll survive, haha. Bara två år kvar, och sen drar jag till England. Tihi, mutti håller på och planerar för fullt - kollar utbildningar och shit. Låter bra, även om mina planer oftare involverar USA.
 
Har inga nya bilder och pallar inte leta upp någon bra youtubevideo, så puss

Kommentarer
Postat av: Tina :)

går du till halv fem? :O det var länge! :o

Svar: Mjo, på måndagar i alla fall :/ Fast sista två timmarna kommer vi typ gå runt och fotografera, så det är chill :) Men alla andra dagar slutar jag typ två/tre och på fredagar slutar jag tio i tolv, så jag överlever nog, haha ;)
Felicia

2012-09-06 @ 19:43:09
URL: http://mobilfroeken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0