This year is gonna be better and you're gonna see

Känner att jag försummar bloggen asmycket nu för tiden :o Förlåt ♥
Men jag har massor att göra i skolan - de skämtar inte när de säger att tvåan är värst.

Dock ganska chill att vi håller på med andragradsekvationer i matten, och det tycker jag är lätt, så medan alla andra måste lägga mycket pluggtid på det så chillar jag vidare med något annat. 

Fick föresten A på min engelskauppsats + engelska muntligt. Stolt tjej!

Vad hittar jag på annars då? 
Hänger med finaste pojkvännen, fick igång mitt WoW (så nu blire spela av!), läser böcker, tittar på tv och bara... chillar när jag kan, typ ^^ 

Tänkte bara titta in - bjuder på en fin låt när jag ändå är här. 

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0