I heard of a girl, she closed her door and took her life.


Tittade på Så Mycket Bättre med mor och far och blev påmind om denna () låt av Miss Li, som passade ganska bra in för den här veckan.

I torsdag var det fem år sedan. Fem år utan dig, min glitterängel.
Det var lite jobbigt, men jag tog mig genom det. Tände ett ljus på kvällen och sa några fina ord för mig själv. Bara kom ihåg allt det vackra vi hade. 

Idag skulle jag egentligen spenderat med världens finaste pojke, men både han och jag behövde plugga, så vi får helt enkelt ses någon annan dag i veckan haha. Antar jag. Trevlans.

Anyway, har inte mycket mer att säga. Pallar inte bilder.
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0