Chillfredag

Tjabba tjena, typ.

Tänkte bara titta in, blubbilubb. 
Har inte gjort så mycket senaste dagarna. Eller... igår var jag hemma hos Nico, men vi gjorde inte så mycket haha.

Min fina pappa är sjuker dock, så idag har jag hållit honom sällskap. Vi tittade på första Harry Potter filmen, och jag petade i honom mat stup i kvarten typ.
Annars har jag typ spelat Age of Mythology (grävde genom brors rum och hittade gamla spel jag brukade spela när jag var en liten plutt, så körde lite nostalgitripp haha. Ganska kul spel faktiskt) och gjort ingenting typ. Sovit har jag gjort mycket det här lovet. Känns som att jag vaknar vid tolv och går och lägger mig vid tip typ... Jag är uppe ovanligt länge idag, hmm.

Har uppenbarligen ingenting intressant att säga, så jag bjuder på en fin låt och en fin bild.







Aaaaaand... I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0