And her sister won't stop cryin', cause her father says she's dyin'. Sophie says she's really tryin', problem is, Sophie's lyin'.

( Sophie - Eleanor McEvoy )

Träningsvärk i fingrarna, tihi. Motorcykel <3

Nejmen jag stannade hemma todag - dels hade jag huvudvärk, men så hade jag en tid på vårdcentralen som låg knasigt, så jag skulle ändå bara kunna vara i skolan en lektion, typ. Myyys.
..så jag har åkt motorcykel och tittat på Game of Thrones idag :> Och skrivit på min boker. Inne på kapitel fem nu, omigod.

Men puss. Jag är trött, imorgon är det nationella prov igen. Fast kort, typ 80 minuter, har jag för mig.
Äsch, det är engelska, det blir lätt *fnissfniss*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0