Längtan alltså

Måste säga att jag längtar förfärligt mycket till sommaren just nu.
Sitter och tittar efter en bikini på nelly,
och längtar till den välbehövda semestern med mami som väntar när skolan är slut.

Undrar var vi tar vägen?
Kroatien, Italien, Kalifornien, Florida, London, New York?
Vem vet?
L-Ä-N-G-T-A-N-!

Om vi åker till Florida tänker jag shoppa loss på Sawgrass i alla fall.
Alla mina tusenlappar som jag sparat hela året kommer åka på kläder.
Och väskor. Och smink. Och spel.
...och iskaffe, iste och Häagen Dazs. Och Ben&Jerry.

ALLTSÅ ÅH, NU VILL JAG ÅKA TILL FLORIDA.

...jag längtar tillbaka.




Ett par bilder i repris, tihi.

Men seriöst. Jag längtar. Massor. Bara till att vara ledig och åka till en annan del av världen, helt enkelt. Komma bort härifrån.

Puss finisar, nu ska jag klippa av mina naglar och trilla i säng och läsa ^^

PUSS OCH KRAM

(
eller "P&K" som min Bassebooi brukar säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0