But you're welcome to try to catch me if you can.

( Catch Me If You Can - Jacqueline )

Nu har jag inte bloggat någonting på typ en vecka, ojdå :s
Har inte haft så mycket att skriva om antar jag, tihi. Första veckan på sommarlovet har varit... mysig!
Jag sommarjobbar på en förskola, så jag springer runt efter 1-3 åringar (vilket är den urgulliga åldern, ååh...), och barnen jag jobbar med är underbara, så det är mys. 
   Träffade Finmalin i tisdags och vi gick på stan, så jag lyckades inhandla en skaplig bikini, haha.
   Och igår bakade jag äppelpaj. FYI. Eftersom alla bryr sig.
   I förrgår beställde jag böcker, myyys ♥ Och Grey's Anatomy säsong 7, så den borde komma på måndag, boyaah.

MEN, nu får ni ha det bra ^^ Jag ska försöka skriva någonting senare i veckan, en outfitbild kanske, lol.
Om du har en smartphone finns jag på Instagram, dock :> Även om jag bara lägger upp bilder på mat typ. För jag är tjock. Tjohoo! ♥ feliciavonepicness, in case you're interested ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0