Working all day, trying to make pay, wishing these clouds away. I want to feel the sunshine, hit the sand, take a walk in the waves, with nothing else to do.

Känner att jag blivit fett osocial på bloggen på sistone.
Jag skyller på att det är sommar, bara chillar liksom, har inte så mycket att skriva om.

Jag har skrivit en del på min bok i alla fall :) Och läst massor av böcker.
I tisdags åkte jag och mutti till Norrköping, köpte ett par t-shirts och en kalender, typ. Och käkade Pizza Hut, underbara mat ♥ Vi tänkte typ åka till smultronstället, men pallade inte, tihi.

Mutti och vati åker till Riga nästa vecka, fett chill. Jag och Kim blir ensamma hemma i tre dagar (men Sfi skulle komma hit och hålla mig sällskap någon dag i alla fall, mys)

Har lust att ladda upp en bild, men har ingen nytagen sådan (förutom bilder på mat @ instagram). Suckiiiish.
 
Men puss, i alla fall, jag lever liksom ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0