Rhodes

De senaste dagarna här har varit chillpill. Har mest hängt vid poolen och läst mina böcker.
Annars har vi väl ätit massor av onyttigt och sånt.
Idag skulle vi kanske ta en Rhodes City Tour, en buss som åker runt i Rhodos stad osv.
Imorgon blir det nog antingen Lindos eller någon vattenpark i någon stad en bit bort. Chill.


The view from our balcony. Jag kan se havet, tihi.

Outfit of... someday. Shorts; Cubus och T-shirt; Ginatricot

Nu käkar jag lunch. Chill. 

Ekimåpuss och kram ;)<3

Kommentarer
Postat av: elin

Åhh, är sjukt avundsjuk på dig :(

Svar: Fast jag är hemma nu... Sverige sucks. *deprimerad tjej*
Felicia

2012-07-26 @ 19:38:25
URL: http://bergmanelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0