--snabbinlägg--

Tänkte bara kladda berätta att jag har landat i Rhodos idag, med inga brutna armar eller ben. Så cool är jag.
Nu ska vi nog snart knyta oss, jag och mamma, som varit uppe sedan fyra i morse. Dagen har inte heller varit helt lugn - mycket knallande runt på Rhodos Stads fina gränder, ned i hamnen och en tripp till McDonald's (lol, vi åker till Grekland... och äter på McDonald's. Fettfamilj. Mutti tog i alla fall en McGreece eller vaddennuhette. Jag åt Ceasarsallad. Alltså, ååååh, viktig information härva.)
Nu är mina små fötter mörbultade och ömma efter obekväma skor och ojämna gatustenar, men jag är glad för jag har mojito, iste och pringles.
Och Marabou-cookies. Chillpill.

Glömde kamera och mobil @ hotellrummet, så jag har inga trevliga bilder, men det får ni överleve, toho.

Puss, jag ska sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0