Mysig Måndag

Hej alla fina <3
Hade en slö samhällskunskapslektion, en flummig engelskalektion, och en trist italienskalektion. Sen trallade jag runt på stan en stund i väntan på bussen, och några inköp blev det!


Ett svart nagellack, eftersom mitt har torkat
En ny eyeliner, eftersom den jag köpte för ett par veckor sedan sög
Och en ny maskara, får hoppas att den ger ett bra "naturligt" resultat


Och så en ny bok, eftersom jag har läst allt intressant jag har hemma,
tihi ;$ Någon som har läst den, som vet om den är bra?


Jag kanske borde skriva något inlägg om mina favoritböcker någongång,
typ några tips och lite vad de handlar om, hihi?

Kommentarer
Postat av: josefine sowa

JAG VILL TIPSA OM EN BOK!



Ondvinter av Anders Björkelid! :) En väldigt bra fantasybok! Det finns en tvåa och en trea, (har inte läst trean än) och det ska komma en fyra. Otroligt läsvärda och inte så långa. Read it! :D

2012-01-30 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0