Sommar och sol

...eller nja, not so much, men mitt humör är i alla fall ovanligt trevligt!

Men det är bara för att bokrea gör mig alldeles... Åååååh! 8D
Även om jag bara beställer tre saker från bokrean, och sen sex normala böcker, höhö...
Och så en film :D För man fick en film gratis om man köpte reaböcker för 100 kronor, ojojojoj. 

Fast cdon hade slutsålt på den boken som jag mest av alla ville ha, så den beställde jag från bokus, busunge härva. Och fortsättningen på den (OCH DEN FANNS INTE PÅ CDON ÄN, KAN NI FATTA?)

Meeeeeen... Nu ska jag snubbla i säng och läsa tills morgonen gryr igen!
(inte böckerna jag beställde idag alltså... Böcker som jag har sedan tidigare (alltså som jag köpte förra veckan, duh), mongon)

Alltså, alla bryr sig också. Särskilt jag. 

Puss.
423666_277797332288439_154734194594754_688168_1221081488_n_large
Bild från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0