il chillonsdag

Well, onsdag har varit trés chill (yes, jag blandar lite italienska och... franska? helvilt härva!), simpel naturkunskaplektion där man kollade på underhållande animeringar på datorn, och sedan glodde på damnlol, typ. Företagsekonomilektionen spenderades på facebook och youtube typ, tihi, busigchey. Nejmen jag är klar med uppgiften och läraren var inte där, så det fanns inte så mycket att göra.
Skrev en låt på historialektionen (byyyyyyytheeeeeewaaaaay fick jag A på historiaprovet vi fick tillbaka igår (H) fett cool tjej alltså), och stirrade ut genom fönstret under svenskalektionen, typ. Missade bussen, så gick och köpte en tröja, ett halsband och en parfym, hoho. 

Nu har det blivit alldeles för mycket text alltsåååååå. Jobbigt läge.  Men jag pallar inte ta foton på införskaffade grejorna, får kanske göra det imorgon eller något. 
Nu ska jag fortsätta titta på Sveriges Mästerkock, haha loser man är alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0