X-mas!

Hejsan finisar!

Har ni haft det bra denna fina (jul)afton? :) 
Jag har haft det helt okej, haha. Började morgonen med att vakna bredvid världens finaste kille, det gör ju hela dagen prima ju? 

Nejmen det har varit mysigt, har spenderat dagen med min knasiga släkt. Vi gjorde bara normala Svensson-saker som att äta julmat, titta på Kalle Anka och öppna julklappar. 
Och retas med varandra. 
Och skrika "OMG TITTA, JULTOMTEN!!!!! OMGOMGOMGOMG!!!!" så fort någon utklädd till tomte gick förbi vårat småbarnsområde-hus :) 

Tumblr_lwop8pxmmf1qc0x0oo1_500_large

Söt bild är söt. 

Puss, hoppas att ni har haft det mys! :)♥

Kommentarer
Postat av: Den hemlige beundraren! ;)

Åhh, kan du inte lägga upp bilder på dina julklappar! Älskar att se vad andra fick! :D
Skulle gärna se juloutfiten också!
Kramiz! ;D<3

Svar: Värst vad mycket önskningar du hade då! Men det är bara kul, då har jag något att skriva om :)!Men sure, kan lägga in mina julklappar, men det får nog bli imorgon... Pallar inte ta bilder nu xd
Puss! ♥
Felicia

2012-12-24 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0