Leave me out with the waste. this is not what I do

9 Crimes - Damien Rice )

Det har varit en händelserik helg. Familjen Addams-musikalen i fredags med mamma och hennes jobbarkompis och hennes dotter. Det var trevligt :) Musikalen var supermysig, särskilt när Fester var kär i månen ♥



Lördagen träffade jag min fina pojke, glodde på film och myste, och söndagen blev det en mysig dag på stan med en fin vän. Vi knallade runt och letade efter julklappar, fikade på Hellmans, drack chai latte på vägen hem och pratade om allt mellan himmel och jord. Saknat henne, den knasbollen ♥
Sen hjälpte jag mamma att göra knäck när jag kom hem, det var myspys. 



Hoppas att ni har haft en lika mysig helg som mig. Tre veckor till jul nu! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0