Jullov!

Tjohoo, jullov, finally ♥

Har spenderat morgonen med en fin kille, förmiddagen med Malin och eftermiddagen med mig själv/mina föräldrar.
Fick en fin julklapp av Malin, en fin Mario ♥ Han kommer trivas bra med min Yoshi och Angry Bird hihi.
En chokladtomte var också en fin present från skolan efter julavslutningen hihi, choklad är alltid gott? 
Införskaffade också två mysiga tröjor till mig själv eftersom jag inte har köpt någonting till mig själv på superlänge! Ibland måste man skämma bort sig själv hihi ;)


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare xD <3

Kan inte du göra någon slags "house tour" eller något? En room tour kanske är lättare? Skulle vara intressant att se hur du bor! :D
Och det skulle vara kul med typ 2012-favoriter i slutet av året! Asså, förra året gjorde du årets top 10 låtar eller något sådant, men i år kan du göra fler grejer, favoritlåt, favoritsminkprodukt, favoritplagg, favoritbok, favoritparfym, favoritvadsomhelst?! Skulle vara asum!

Svar: Någon rumrundtur kan jag säkert göra någon gång, haha... Och favoriter kan jag också se till att slänga in om några dagar! :)
Felicia

2012-12-23 @ 01:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0