Veckan som passerat

Lite instagrambilder får ni här, tjoohoo!


Uttråkad tjej promenerar hem från bussen = random fotbild.


Varm choklad med kaffe, omnomnom ♥


Kurade ned mig i soffan när jag kom hem idag, med mysig halsduk. filt, pappas tröja och löjlig tjejfilm. Det är mys ibland.


Favorittshirt ♥ 

Nejmen, första skolveckan har sugit, as usual. 
I tisdags närvarade vi vid en rättegång (grov misshandel), vilket var intressant i och för sig.
Onsdags planerade vi en framtida friluftsdag och glodde på film.
Igår började lektionerna efter schemat som vanligt - intressant med juridik, psykologi och ny engelskalärare. Ny svenskalärare idag också, och sedan en långrandig föreläsning om kondition.
Slutade kvart i tolv idag i alla fall, myyyyyys ♥

Jag är supermegaastrött, så jag ska nog gå och lägga mig och läsa nu i alla fall, haha. Puss, vi ses kanske imorgon ♥

(om några dagar annars då...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0