Tralalalalalala, katter med klös

Så, eh... Känner att jag aldrig bloggar längre, ehehe. Sorry.
Min dator kommer på torsdag, lycklig chey. Kommer förmodligen placera mig framför den och inte kliva upp förrän min bok är färdig, trolololol.
Eller så spelar jag spel och skriver aldrig någonting igen.
I alla fall - gör inte så mycket nu för tiden. Tittar på Buffy the Vampire Slayer (igen, lol. Typ tredje gången jag glor igenom alla säsonger), läser böcker och spelar facebookspel.

Btw, vill du ha en bra bok att läsa, läs Divergent av Veronica Roth. Den (och uppföljaren, Insurgent. Kan inte vänta tills sista boken kommer ut, uuuuuughh!) är fantastisk, jag sträckläste den någon natt för några dygn sedan. So worth it. I totally ship FourTris now.

Anyway, jag ska nog trilla i säng nu. Godnatt mina små pyjamasmonster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0