Rhodes pictures

Nu sitter jag vid min fina, nya dator. Han är fin. 
Har äntligen tagit mig tid att titta igen lite bilder från Rhodos, nu när jag har en fungerande minneskortsläsare (jag är för lat för att leta fram kamerasladden, tihi), så tänkte ladda upp några stycken här. Enjoy!

 
 
 
 


Bilderna är tagna under en busstur (Rhodes City Tour) som åkte runt Rhodos Stad med massor av fina fotomöjligheter i bland annat gamla stan. Tyvärr var jag inte helt superengagerad då jag hade bränt mig dagen innan och satt med stekheta armar och solsting. Men några fina bilder fick jag till, in my opinion.
Oredigerat, as usual.
Annars tog jag inte särskilt mycket bilder under resan, tog sällan med mig kameran när vi gick ut då vi gick på skapligt långa promenader och man var aldrig helt säker på hur länge man skulle behöva släpa runt på väskan med Mr Melvin i. Det finns lite bilder på mammas kamera också, så den kanske jag letar fram imorgon.
...och seriöst; jag såg inte ett enda moln på en hel vecka. Underbart ♥ 

Well, so long peeps. 


(Fick The Hunger Games på blueray idag by the way- Omg, längtar tills Malin kommer hit nästa vecka och vi glor på den och dricker Milkyway. Good times, bro ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0