Blabbabbel

Känner för att blogga. Har inget att blogga om. Punktpunktpunkt.
Nejmen... I onsdags beställde jag en ny dator! Så när den anländer (förhoppningsvis nästa vecka någon gång) behöver jag inte använda pappas dator längre, omg.
...då kan jag börja spela wow igen. Lol.

Mina fina bror kom in på ett universitet i Östersund(?), så det är ju bra. Då slipper jag honom några år (lol, nejdå jag kommer sakna honom. Min bästa vän ibland ju ♥)
Men så om ett par veckor åker han, mamma och pappa dit och flyttar in honom i hans studentlägenhet, så då kommer Malin hit och håller mig sällskap, tihi. Vi ska titta på The Hunger Games och dricka Milkyway, typ. Fett mys.

I tisdags kom mina böcker hit, sjukt glad tjej. Foretold, Divergent, Insurgent, Endlessly, A dance with dragons, Legend, Uglies, Dreamless. Borde hålla mig sysselsatt i åtminstone en vecka (tihi).
 


ALLTSÅ ÅH VAD INTRESSANT JAG ÄR.

Förra helgen var jag och tittade på The Amazing Spiderman (sen, jag vet) och The Dark Knight Rises. Mycket bra filmer båda två. Speciellt för en tönt som mig. Trululululul.

Gud, vad uttråkad jag är. Just nu spelar jag The Sims Social på facebook, ahahah. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0