There's something to be said about the colors in your head, and how they mix to form the perfect shade of sadness

Någon frågade för ett tag sedan, när jag la upp en GIF, typ, om jag hade klippt mig. Och, öh... Ja, det har jag. Fast det var typ på jullovet, så just nu ser det failat och utväxt ut, typ.



På lovet har jag inte gjort så mycket annars. Träffade ju Sfi i helgen, men sen har jag inte gjort mycket mer än att sitta hemma, glo på barnprogram och dricka smoothie. Jag är galet bra på att göra banan-och mangosmoothie <3



Idag har jag dock tröttnat lite på att göra "ingenting", så jag skrev en låt, och skrev lite på min bok. Yeeeesh. Fett cool tjej alltså. 
...fast jag har fortfarande inte börjat skriva någonting på själva boken. Håller fortfarande på med trista dispositioner och personbeskrivningar och shit. Skulle egentligen behöva någon att bolla idéer med, typ. Paaaaaow.
...ibland önskar jag att jag fortfarande kunde komma in på kunskapssporten, hmn... 

Dagens fina låt;



'Cause Andrew Belle är fin <3
...och Pretty Little Liars är awesome. MEHEHE. 
Nu blire The Wanted och trimma lite på min nya låt, haha :D

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0