Monsters vs. Aliens

Glott på filmen i titeln med mami och papi. 
Kimbror åkte till Polen i morse, så nu slipper vi honom tills på onsdag, typ :> Fett chill. 
...plus att jag drack upp hans cola. TIHIHIHI, fett busigt, I know <3

Meeeen, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
Jag känner att alldeles för många av mina inlägg säger att jag har typ glott på film med mina päron - jag borde skaffa vänner i min egen ålder. Men folk i min ålder är bitches, så det är ju lite svårt - OJDÅ.

Baaaah... Uttråkad, illamående tjej härva. Mys. Typ.

PUSS, nu ska jag försöka installera Sims på papis dator... Eller skriva på min bok. Vi får se. Dricka cola ska jag göra i alla fall <3 PUSS-I-LUSS
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0