Charmed-besatt?

Förhållandevis bra dag today...
Missade bussen, så fick skjuts med mor till skolan. Satt med Malin på matten, och med Lydia på samhällskunskapen. Åt lunch med Karro (Åh, tack vännen ♥), men kom försent till företagsekonomin eftersom hon hade senare lunch än mig liksom :$ Och där var det ju grupparbeten, så då behövde jag inte sitta ensam.
Och sen taggade jag svenska lektion, men jag blev klar med min novell i onsdags så jag fick sluta en timme tidigare, yaaay! 8D Så då åkte jag buss med Kalle istället. Mys ♥

Nu har jag taggat Charmed sen jag kom hem, och nu tänkte jag tagga lite mer Charmed tills mami kommer hem, lol.
Liv har man, ohja. 
Bio i helgen kanske? Det blir väl trevlans.

*fejkglatt inlägg*



Orkar inte bry mig om att bilderna hamnar cepe.

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0