Tjolahoppsan

hela den här veckan har jag tänkt ta typ outfitbilder, men så har jag kommit hem och trillat ur kläderna och ner i mjukisbyxor typ >:c 
dock kanske mina outfits kanske inte är så intressanta, i och för sig.
men jag skulle behöva fota lite över huvud taget, men det orkar aldrig fota själv typ. och jag har ju inga kompisar att gå ut på spontana fotopromenader med.

menmen, livet blir inte bättre för att man klagar!

så nu ska jag klaga lite..
jag dör lite på skolan, har inga vänner, är asdålig på att skaffa vänner, så jag sitter i en soffa och lyssnar på christina grimmie istället. najsbajs.

men jag ska faktiskt börja göra mig i ordning för sängen nu. halsa hostmedicin och lägga fram kläder tills imorgon.
kisses

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill ha en vän som vill gå på spontana fotopromenader också ):

2011-09-02 @ 17:36:51
URL: http://cloudsofvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0