Ursäkter, pfft

Jag kan be om ursäkt för att jag knappt uppdaterar någonting at the moment, höhö.
Men min dator funkar inte, och jag orkar inte slå på mammas dator så ofta ♥ toho, pussis.

Well, vad har hänt på sistone?
Jag kommer inte ihåg. Igår var jag hemma och hade migrän, tummenupp! Och idag var som alla andra dagar, haha. Fast vi avslutade med svenska med Mange, vilket alltid är ett lyft. Sista lektionen på fredagar - garva. 
Nejmen sen sprang jag in i Hannis på busshållsplatsen, så eftermiddagen spenderades hemma hos henne c: men vi ses lite mer på söndag har vi bestämt så det är najs.

...men... nu ska jag göra något vettigt. titta på teveserier eller något?

Sussa muntert, my lovessss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0