Tassar mot sängen snart

Börjar känna mig lite trötter c: mysigt.
Äsch, jag är tant och sover mycket, och det är asskönt!
...plus att jag inte har min dator att sitta framför, och mami och papi har beslagtagit teven, så då har jag inte så mycket att göra, höhö. Jag kan läsa bok ♥
(Undrar om Allt för min syster räknas som en "vuxenbok"...)

Jag behöver köpa lite nya kläder. Nya jeans skulle vara najs, och så skulle jag inte direkt tacka nej till lite nya tröjor och nagellack och skit. Undrar om bästis vill ta en snabbtur in till stan med mig på söndag ._. Kanske, kanske inte...

Men, jag ska glo på lite mer youtube-videos, och sen blire sängen för mig.

Sussa muntert finisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0