So I swallowed my pride and I got on my knees, but still you just stood there as you stared at me.

Jag känner att jag inte uppdaterar så flitigt, har inte så mycket att säga kanske? 
Jag har i alla fall HP-listan att slänga in varje dag, så det blir ju någonting i alla fall. Fast för alla som ogillar Harry Potter blir ju det lite (n) haha. 
Mennnnnn... Jag vet inte vad jag kan berätta... 
I torsdags hade jag min första italienskalektion (och jag förstod mer än på spanskalektionerna, haha. patetisk♥), och i fredags hade vi ekonomiprov, ojojoj.
Men, inget intressant direkkt.

Jag behöver verkligen gå på stan någon gång snart. Leta efter skor och jeans, typ. Och iförskaffa några nagellack i några färger som är sluuuut i nagellackslådan.
...men jag har inga vänner, så jag har ingen att gå på stan med, blöh. Och det känns ganska patetiskt att gå runt och prova skor och jeans helt själv. Jaja, I'll deal.

Men, jag bjuder på en musikvideo, yesyes. Peace out!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan gå med mig! Behöver också nagellack >8D



Landon Austin = lovelyyy <3

2011-10-17 @ 21:10:19
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0