Regn, regn och mera regn...



Inte hade jag planerat för regn när jag klädde mig i morse, lol. 
En tunn kjol, leggings, topp och en tunn sjal. Och skinnjackan, förstås. Och mina bästisar, Converse ♥
Men, man kan ju säga att jag frös lite grann när jag klev innanför dörren för några timmar sedan, höhö.
Men nu har jag degat på soffan i flera timmar, drickit tre glas te och glott på Pretty Little Liars (igen :$). Är det bara jag som älskar Arias klädstil? :O Och Spencers? Så himla fina tjejer, alltså!

Anyways... Jag är trött på regn, tror jag att jag ville säga.

Nejmen jag hade tänkt fixa en outfitbild idag också, men jag såg inte så fresh ut när jag kom in, haha. Det var bara att skala av sig kläderna och krypa upp under täcke och filt. Mmm... Mjukisbyxor ♥

Men puss på er, hoppas att eran dag också blivit negativt påverkad av det trista vädret (a' ♥



Bilder från allas favorit: We♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0