Lägesrapport..?

Mjuhu, har inte så mycket att säga.
Men jag är glad idag! För jag fick MVG på muntliga italienskaprovet, ohjäää... (Ja, MVG. Inte A. För Manuela ger MVG:n *rycka på axlarna*) Och jag har gått en vecka på italienska, score!

Men jag vet inte, skolan har varit mysig, antar jag c: Varit med Lydia typ hela dagen, vi har ätit pommes och druckit varm choklad (och pluggat lite då, höhö), och så glodde jag när några naturare spelade schack, lol.
Men mys i alla fall.

Just nu håller jag på att bli sjuk känns det som, tagga, och så har jag inget att ha på mig i morgon, fml.
Meeeen, Greta följer med mig på stan imorgon så det är lunch. 

Men pussis på er, hoppas att ni uppskattar mina lama försök att blogga, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0