Bakning och sånt

Precis, min söndag har spenderats med att baka bullar c: skojskoj.
...och så har jag tittat på Charmed, hmm...
Men jag vet inte, det finns inte så mycket mer att säga. Egentligen borde jag ha pluggat spanska i helgen, kanske, men jag hade ingenting med mig hem, tihi. Busig chey.
Och så gör det ju ändå ingen skillnad >:c

Mäen... Jag vet inte, jag gjorde nyss en ny mailadress av någon anledning, haha. 
Jag vet inte, förmodligen för att jag behöver en som jag inte bara får massor av reklam på och därför aldrig orkar kolla in, höhö.
Men ja, eftersom några av er inte lämnar namn/blogg/mailadress så kan jag inte direkt svara på era kommentarer, haha. Men feel free att maila [email protected] om ni har några funderingar/har någonting att säga, antar jag c:

Well....
Har ingen aning om vad jag sitter och babblar om.
Nu ska jag glo på Charmed och måla naglarna, yay :D
..och tagga skola imorgon. Mindre yay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0