Tjabba tjena hallåå

Gosh, vad har jag gjort idag? 
Läst HP4 och hängt med papi, haha.
(och jag kände mig fett korkad några gånger, haha. jag slutade läsa typ mitt i ett kapitel när Harry precis kom till kyrkogården, och så kom jag på mig själv med att tänka "Ohmygod vad spännande, vad kommer hända?!?!?!". facepalm på det, haha)

Nejmen papi och jag åkte och handlade, och sen käkade vi fettomat på Max eftersom det blev så sent. Usch, snabbmat.
Men nu är mami hemma igennnnn, så vi har tittat på Bones ♥
Och så hämtade vi paket från posten. Så nu har jag en jättemysig filt, nya skor och ett par för små jeans, haha. Jag hatar att köpa jeans på postorder -.-
(jag älskar hur långa benen ser ut när man har klackar ♥)

Men, nu ska jag nog trilla i säng och läsa lite mer HP, och sen blir det sussilussa. Fedt trött chey.
Och imorgon blir det ny synundersökning på trafikskolan,
åååååh, jag får ont i magen. Tänk om jag har en hjärntumör eller något.
...fast jag tror inte det, haha.

Natti mina små pingvinungar ♥




Lite fin dubstepdel däri också. 
Awesomesauce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0