Smush

Helt okej dag idag.
Mysiga lektioner, i alla fall ganska. (och jag hade inga fel i texten vi skrev på italienskan ♥)
Efterskolan skulle jag på syyyynundersöööökning, åh vad roligt. Men jag gick runt på stan någon halvtimme då medan jag väntade. Införskaffat en ring, ett nagellack och ett läppbalsam :$ 
...jag har ingen självkontroll. Senaste två veckorna har jag köpta massor med grejor. Två par jeans, en tröja, en topp, en ring, två nagellack, ett par skor och en bh. 
Ingen självkontroll alltså. (eller så har jag inte handlat på ganska länge, så det var ganska mycket jag behövde, tihi)

Är det bara jag som älskar namnen på H&M's nagellack? :$

I alla fall, om någon timme bär det nog av mot skolan igen, haha. 
Sleepover på G liksom. 
Antingen blir det asmys och alla är mysiga och sånt, eller så vill ingen vara med mig och jag får sitta ensam tills vi går och lägger oss. Who knows.

Oooooooch... 
Imorgon kommer Skyrim ut, tagg tagg tagg..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0