Sleepover och trött klass

Sleepover på skolan i torsdags var helt okej. 
Vi hämtade mat från Rhodos och glodde på filmer, typ.
Och lekte Burken, haha. 

Nejmen det var kul,
trots att vi glodde på skräckfilm :>
(fast skräckfilmen var liksom inte läskig, möhö)

äsch. 
Jag sov ingenting, men jag var glad hela dagen igår ändå :> jag blir hypad när jag är trött, hoho.
Utom på samhällskunskapslektionen, då höll jag på att somna, hahaha.
Kunde inte somna inatt dock >:C låg i sängen i all evighet och stirrade i taket. Somnade typ vid tre, vaknade vid sex/sju. 

Nu har jag glott på Bones hela dagen, typ. Har inte ens orkat installera Skyrim, haha.
Fast det är säkert ändå inget bra på min dator :c Xander suger.

Menmen, jag ska läsa en stund nu. Pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0