100 frågor, typ

1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Yoshi och Angry Bird 8D

3. Hur lång är du?
169,5 senaste gången vi mätte ._.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Öööh... HP8..?

5. Vem ringde du senast?
Papà

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Näve omtalataj bio alperna
jagat brottet lägenhet
bomull pastorat dittvingajo
delat Biko
kvickajgaatajgmttjts lillat
dugg"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms... Jag är typ rädd för att prata i telefon :$

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta...

10. När såg du senast din mamma?
I morse, trur jag?

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du i dag?
11:32

13. Vilken är din favoritjulsång?
Öööööh... Jag har ingen aning faktiskt xd

14. Vilken är din favoritplats?
The Wizarding World of Harry Potter <3

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ööh... Just nu äre nog skolan, men det brukaar gå över när man får några vännerrrr...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett annat land, förhoppningsvis.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret i allmänhet tror jag

19. Hur stor är din säng?
90

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop... Fast jag måste fan snart köpa en stationär - den här håller på att lägga av.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Oxelösund och Oxelösund, tihi

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor utomhus, raggsockar inomhus <3

26. Är du social?
Inte direkt...

27. Vilken är din favoritglass?
B&J Half Baked, tror jag... Eller Häagen Dazs Belgian Chocolate, typ.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Ehhh.... Jadu... Ingen aning tbh. Jag brukar inte käka efterrätt.

29. Tycker du om kinamat?
Jaaaaa?

30. Tycker du om kaffe?
Mjo, sådär. Fast jag föredrar te egentligen.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten/Juice/Mjölk/Te/Kaffe/Varm Choklad/Ingenting? Det är väl olika beroende på vad jag är sugen på/vad jag har tid/ork att fixa.

32. Sover du på någon särskild sida?
Min säng är för liten för att man ska kunna sova på någon särskild sida...

33. Kan du spela poker?
Texax Hold'em B)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Of course?

35. Är du en beroendemänniska?
Haha, ooooohja...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nein... Fast jag kände någon som fyllde år dagen innan mig...

37. Vill du ha barn?
Adopterade isåfall ._.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, pyttelite spanska och liiiite italienska...

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng isåfall.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, spel, resor, godis, whatever.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nope. Några gamla silverarmband, typ.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ööh... Avatar, Bones, Pretty Little Liars, venne.

44. Kan du rulla med tungan?
Tyyyyyyyyp...

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ingen aning. Hanna?

46. Sover du med gosedjur?
Ibland :$

47. Vad har du för ringsignal?
Någon av Samsungs.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Någon klänning och någon sko, tror jag, haha

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En filt, tihi

50. Flirtar du mycket?
Gudnej, jag vet typ inte hur man gör, haha. Och så fattar jag aldrig när någon flirtar med mig, så det är ju inte så skoj, höhö.


51. Kan du byta olja på bilen?
Men självklart...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ohja, varje dag.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Clique :$

54. Läser du dagstidningen?
Njäe, ibland om jag orkar/har mycket tid på morgonen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope

56. Dansar du i bilen?
Ohja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bandit, tror jag... Lyssnar typ aldrig på radio.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Öööh... Anteckningar på italienskalektionen igår, tror jag? 

59. När var du i kyrkan senast?
Julavslutningen i nian? Eller i åttan? Ingen aning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Fredrik. Eller Matilda, prehaps.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En halvtimme när jag var typ sju.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Kommer inte ihåg... Förmodligen någonting Hanna har gjort.

63. Vad lyssnar du på just nu?
B-e-a-utiful med Megan Nicole

64. Har du varit med i tidningen?
Tror det, ett par gånger

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ööh... Gröna nudlar?

66. vem träffade du senast?
Madre

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Röd med färgglatt mönster 8)

68. Hur imponerar man på dig?
Man gillar HP :3 Nejmen man är sig själv, vågar säga nej till skit.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen... Jag håller det inombords och ler istället.

70. Har du någon piercing?
Öronen? x)

71. Din största vinst?
Tihi, t-shirt, väska, mössa och tre dvd's med Lizzie McGuire(stvafel?) när jag var liten C:

72. Civilstånd?
Singel till tusen. Känns inte som att det kommer förändras inom de närmaste åren heller.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloglovin, Youtube och facebook, typ.

74. Är du fåfäng?
Skulle man kunna säga, ja.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Förmodligen.

76. Hur gammal är din pappa?
Nästan 48, tror jag

77. Vilket är ditt drömjobb?
...jobba på The Wizarding World of Harry Potter? :> Stå utklädd till hogwartsstudent hela dagarna? Jatack. 
...fast man blir nog less på det ganska snabbt :c

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till Werner Bros. Studios i London, tihi. Fast det öppnar ju inte förr än i vår, så det är ju najs.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fisk. Dammråttor.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag är extremt osäker . (fast det visste ni förmodligen redan :$)
2. Jag är lite beroende av youtube...
3. Jag kan vika en trana av papper :>>>>>>> (kanske. en gång åtminstone)

81. Svär du ofta?
Ibland... Men jag försöker säga "rackarns" eller "attans" istället, typ c:

82. Sverige när det är som bäst?
Ööööh... Pass.

52: Kan du åka slalom?
Aldrig åkt skidor tbh.

84. Vad har du ätit i dag?
Chokladglass, "Lillebrors Bästa Kolablandning", "Morfars Makalöst Mumsiga Chokladkex" och julmust... Fast jag gillar inte julmust, så jag vet inte var för jag dricker det.

85. Vad har du för utbildning?
Grundskola? Början på gymnasiet? (a)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Öhh... Jadu... Måste väl säga mina ögon isåfall.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Uh... Allt annat, antar jag.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Har inga bra egenskaper, det är därför ingen tycker om mig.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Alltttttt...

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Ööh... Ingen aning faktiskt.

91. Saknar du något?
I guess.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jadå

93. Vad gör dig ledsen?
Det mest atm.

94. Vad gör dig glad?
Skyrim.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Öh, nej.

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte, spela Skyrim. 

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Ganska många saker tbh.

98. Vad har du för laster?
Många.

99. Vem är din förebild?
Jag vet inte... Hanna.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Spela Skyrim. Äta Alvedon. Kanske plugga lite...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint hår du har

2011-11-23 @ 14:02:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0