Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart.

( Veronica Maggio – Jag kommer )

Mina flickor åkte hem för ett par timmar sedan, haha. Jag har spelat tevespel sedan dess, yesyes. Trots att jag borde öva på spanskan egentligen, tihi.
Men det blev en fin kväll. Vi åt pizza, tittade på tjejfilmer, spelade sällskapsspel, gjorde tårta, drack smoothie och... tittade på en Barbie-film, ehehehhehehehe. Mogna kids, yesyes.
Men det blev ett fint födelsedagsfirande, haha. Och så fick jag ett fint armband med tre berlocker (en stereo, handklovar och en Converse-sko, haha. Undrar om mina vänner känner mig, typ.), som verkligen var jättefint :) Tack, finisar för en trevlig kväll. 

Nu är jag trött, haha, så jag funderar på att spela Sims resten av dagen, lalala. För Sims är bra "Jag-är-trött-och-orkar-inte-tänka-så-mycket"-aktivitet. Eller så läser jag en bok, tihi. Eller... Spelar mer tevespel. Lol, jag är bara för nördig ibland, yesyes.

Men nu ska jag väl... hitta på någonting, öh... Vi ses senare ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0