There are many things that I would like to say to you but I don't know how.

( Oasis – Wonderwall )

Felicia gör sig redo för en natts pluggande, yesyes. Och om jag blir klar efter klockan tre så skiter jag helt enkelt i att gå och lägga mig, tjoho! Titta på Desperate Housewives tills det är dags att gå till skolan eller något, haha.
Nejmen... Jag gör mig redo. Jag skulle ta en bild på hur redo jag är, men Kim har ju slarvat bort Mr. Melvins minneskort, så jag får väl berätta vad fint uppraddat allting ser ut på skrivbordet :3
Tihi, i ordning då!
Hink med kaffe, salta kex (ni vet sådana där man brukar äta äckelost på? :>), gigantisk mango/banan smoothie, knäckemackor och... Plopp. Tihihihihi. Busigt med lite godis där på slutet, haha.

I alla fall. Jag ska göra... En komparativ analys, en författarbiografi, en debattartikel, och... Vad det nu är man ska göra på steg 26. Det har jag typ aldrig fattat egentligen.
GODNATT MINA SMÅ ÄPPLEN. Jag hoppas att ni är lika hyper som jag var på Gröna Lund, och inte kan sova, hihi. Smsa mig i så fall!

:> <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0