She's got a body like an hourglass but she's ticking like a clock.

( Paramore – Misery Business)

Hemma hos Da Greta Chen at the moment och fixar inför avslutningsmiddagen. Själv är jag klar och har hunnit göra en snabbsminkning på Karolina :)
Det har varit en helt okej eftermiddag trots allt. Vi har sprungit runt i underkläder, sminkat oss och... Tja, varit lite tjejiga. Haha, avslutningsmiddagen börjar om en timme och femton minuter, enligt klockan på Gretas dator, tihi.
Men i alla fall. Nu antar jag att vi väntar på Hannes bara, innan det är dags att ge sig ut i det varma vädret och svettas ned finkläderna. Fin bild det där blev.
På tal om bilder så har jag med Mr. Maximilian (Mr. Melvin fick stanna hemma - jag orkar inte släpa runt på honom, haha) - så förhoppningsvis finns det lite fina bilder som trillar in imorgon.
...undrar om jag kan övertala Elin om att får hemstudiedag imorgon... (Och med hemstudiedag menar jag förstås "sitta hemma och spela God of War hela dagen"-dag).
Haha, jag hoppas att ni andra har en trevlig kväll :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0