Scaramouche, scaramouche, will you do the fandango?

( Queen – Bohemian Rhapsody ) We Will Rock You-minnen ♥

Idag hade jag tänkt åka till Norrköping, men mamma orkade inte, så det blev bara att strosa runt i butiker i Nyköping med älsklingsbästisen ♥
Men det blev ändå bra! Jag hittade en klänning till skolavslutningen (fast det tänker jag inte lägga ut bild på än, tihi. Kanske suddbild imorgon (Om Kim kan ta och leta fram mitt minneskort -.-)) och skor till avslutningsmiddagen 8-D Och det blev inte så dyrt, faktiskt. Duktig chey.
...och jag fattade inte att det var 25% rea på skorna först, så nu har jag ett par hundringar extra i plånboken, tihi.

Men sen blev det hem till Hannis, titta på Desperate Housewives och dricka energidryck - härliga tider, haha. Och så gick vi på promenad på kvällen och blev uppätna av mygg, haha.

Mycket fin dag ändå, hoppas att ni hade det lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0